Wednesday 26 November 2014

[Shaklee Seremban 2]Doa Untuk Mendapatkan Zuriat

Assalamualaikum sahabat sekalian..Apa kabo korang sume..Harap semuanya sihat ye..
Hari ni saya nak share sepotong ayat Al-Quran yang selalu saya baca dalam doa setiap kali selepas solat. Ayatnya begini...

credit to vnazedy.blogspot.com
Korang yang masih berusaha tuk dapatkan zuriat, nasihat saya korang jangan cepat putus asa.Cuba dan terus mencuba. Korang kena yakin korang memang boleh mengandung dan xmo stress ok?Sambil berusaha kita berdoa sebab anak adalah rezeki..rezeki kena mintak dengan Allah.

Selain doa, ikhtiar dengan pemakanan yang berkhasiat. Salah satunya produk kesuburan Shaklee. Yang saya amalkan sekarang ialah:-

  •  ESP utk menguatkan rahim sebagai persediaan mengandung
  • Vitamin E untuk merangsang mood seks..ehem:)
  • Alfalfa untuk mengurangkan keputihan.
  • Vitamin C untuk menguatkan imunisasi tubuh dan mengurangkan kekerapan demam
  • Mealshake untuk mencukupkan keperluan nutrisi tubuh
Selain itu, kita juga perlu bersenam sekali sekala untuk memastikan tubuh sentiasa cergas..Macam saya selalu gak join husband bergym..Paling best main peralatan yang macam naik tangga tu, kalori cepat hilang tau:)

Ok..setakat ini saja dulu ye..jumpe di entri yg lain..byeee..


Anda mahukan kehidupan yg lebih sihat?
Jom cuba vitamin Shaklee!

Anda mahukan harga istimewa?
PM @ sms @ whatsapp 0169583127
Siti Raodah Jani
♥Inspirasi untuk hidup secara sihat♥
#shakleeseremban2
#seremban2
#seremban
#nilai
#sayajual
#sayajualshaklee




Salam Sayang

No comments:

Post a Comment

raudah851@yahoo.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...