Thursday 15 May 2014

[Shaklee Seremban 2] Apa itu vitamin Shaklee?


Assalamualaikum semua..pasti ramai yang tertanya2 apa dia vitamin shaklee ni?best sgt ker?berkesan ke?dan bnyklah tanda'???' yg muncul di fikiran kita..bila tertanya2 tu kenala cri jwpn kan..x pyh susah..bace je ape yg sy nk tulis ni..:)

Vitamin shaklee telah diasaskan oleh Dr Forrest C.Shaklee pada tahun 1915.Vitamin pertama yg diformulasikan dinamakan vitamin-vitalized mineral. Setahun sebelum negara mencapai kemerdekaan, Shaklee Corporation telah ditubuhkan. Produk Shaklee telah diperakui semulajadi, sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan yang pling penting sentiasa mesra alam..

Produk yang sentiasa selamat ini dibuktikan dengan lebih daripada 100000 ujian kawalan kualiti setiap tahun.Bahan botani yang digunakan mendapat pengesahan daripada pihak ketiga. Bagi setiap ramuan baru yang ingin digunakan, lebih 350 ujian pencemaran telah dijalankan.

Apa yang lebih membanggakan ialah produk Shaklee terbukti selamat dan mesra alam yang mana tiada perasa tiruan, pemanis tiruan, pewarna atau lemak trans, bendasing tersembunyi, tidak diuji ke atas haiwan, tiada bahan2 yg diharamkan dan tiada peluntur klorin ye..

Rupa-rupanya Produk Shaklee ni bukan setakat vitamin semata. Ada jugak produk untuk memudahkan para surirumah menjalankan tanggungjawab mereka. Ia termasuklah pencuci pinggan mangkuk, pencuci pakaian dan pelembut pakaian yang dijamin selamat dan tiada kesan sampingan.

Selain daripada itu, terdapat juga produk penjagaan kulit dan rambut...haaaa..macam-macam kan produk Shaklee ni..Vitamin Shaklee pula sudah lebih 50 tahun mendapat tempat di hati masyarakat. Produk baik sape yang tak nak kan.:)

Okeh..setakat ini saja sedikit sebanyak intro pasal Shaklee..haa??x cukup info?hehe..memanglah..info terperinci pasal vitamin xde lagi kan. Entri akan datang saya cerita pasal kebaikan VitaminShaklee ni ye..tunggu!Akhir kata, jom Shaklee!


Hubungi saya untuk dapatkan produk Shaklee hari ini!


Call/SMS/Whatsapp 0172243210
Raodah (ID No : 1065250)
raudah851@yahoo.com
FB : Raudahku VitaShake
COD Sendayan, Seremban 2, Seremban.








No comments:

Post a Comment

raudah851@yahoo.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...