Wednesday 21 May 2014

[Shaklee Seremban 2] Anak tak lalu makan??

Assalamualaikum semua:)
Apa khabar? Semoga semuanya sihat ye..

Hari ini cerita kita tentang anak yang tak lalu makan ataupun memilih ketika makan..Biasanya anak-anak jarang ambil sayur ketika makan nasi. Macam kat iklan tv tu..aarrrrgghh..sayuurrr...bedebuk pengsan..hehe..
Ada anak-anak saudara saya, taugeh sebatang pun taknak ada dalam pinggannya..macam mana nak buat tu?


Sekarang zaman dah berubah. Anak taknak makan sayur, kita ada MEALSHAKE untuk pastikan anak-anak mendapat nutrisi secukupnya. Mudahkan..kalau dulu zaman saya, kadang kala tiada lauk untuk dimakan, mak hanya kutip pucuk ubi dan masak tumis..dan mahu tidak mahu kami adik beradik kena ada selera untuk makan, kalau tidak memang berlapar la jawabnya..heheh..


                  ***Apa Perbezaan MEALSHAKE dengan Produk lain?***

Mealshake Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain lagi.

                             ***Apa Kebaikan yang ada pada MEALSHAKE ***

1) Nutrisi yang lengkap - MEALSHAKE menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat yang diperlukan     oleh tubuh badan manusia. Kekurangan pengambilan zat akan menyebabkan tubuh sukar untuk menyerap vitamin dan mineral secara optimum. MEALSHAKE turut mengandungi lecithin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

2) Membekal nutrisi kepada sel tubuh - MEALSHAKE kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa) yang membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan sebagainya.

3) Membantu proses tumbesaran - MEALSHAKE mengandungi asid folik, biotin selain kaya dengan kalsium dan magnesium yang sememangnya diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses tumbesaran.

4) Anti-Oksida - MEALSHAKE mengandungi vitamin A,C,E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan mlambatkan proses penuaan.

5) Mengembalikan seri wajah - MEALSHAKE mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan kompleksi wajah dan kulit yang lebih cantik.

6) Detoksifikasi - MEALSHAKE kaya dengan serat larut untuk membantu  membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

7) Rasa yang lazat - MEALSHAKE menjamin rasa yang lazat untuk diambil bersama frukttosa semulajadi, menggantikan segera kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Ia tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. MEALSHAKE sesuai untuk dinikmati oleh semua golongan.


PROMOSI MAY 2014 : MEALSHAKE BELI 6 PERCUMA 1! DAPATKANNYA SEKARANG!!

-SMS/WHATSAPP 0172243210 / 0169583127 UNTUK ORDER-

Salam Sayang
Siti Raodah Jani
Shaklee Independent Distributor
Shaklee - Inspirasi untuk Kehidupan Lebih Sihat
SMS/WHATSAPP - 0172243210 / 0169583127
raudah851@yahoo.com
ADD - Raudahku VitaShake

LIKE - Raudahku E-Shoppe

No comments:

Post a Comment

raudah851@yahoo.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...